
Prowadzenie firmy wiąże się z wieloma wyzwaniami. Każdy przedsiębiorca dąży do zwiększenia przychodów oraz maksymalizacji zysków.
Jednak zdarzają się sytuacje, w których nawet w najlepszych firmach pojawia się chaos i niepewność.
Dowiedz się, jak przekształcić brak organizacji w efektywność.
Jednak zdarzają się sytuacje, w których nawet w najlepszych firmach pojawia się chaos i niepewność.
Dowiedz się, jak przekształcić brak organizacji w efektywność.
Prowadzisz biznes.
Skupiasz się na sprzedaży, bo to ona daje Ci przychód.
Sprzedaż jest dla Ciebie miarą efektywności biznesu.
Pozostałe sprawy są mniej ważne. Zauważasz je, lecz zazwyczaj poświęcasz im znacznie mniej uwagi.
Podobnie myślał Janek (imię zmienione) - prężnie działający przedsiębiorca z branży nieruchomości.
Całą swoją uwagę skierował na sprzedaż.
Marketing, nowe miejsca reklamy, nowe kontakty.
To były koła zamachowe Jego biznesu.
Myślał tak do czasu, kiedy to otrzymał pismo z urzędu skarbowego. Dotyczyło ono braku złożenia sprawozdania finansowego do KRS w wymaganym terminie.
Janek otrzymał krótki termin na dopełnienie formalności. Brak dopełnienia obowiązku w terminie oznaczał natomiast karę finansową.
Był bardzo zaskoczony.
Myślał, że prowadzi swoje sprawy należycie. I ta kara finansowa. Nie był na nią przygotowany.
Był to dla niego niepotrzebny stres!
Chaos w dokumentach. Trzeba było je uporządkować i przygotować wymagane sprawozdanie.
Czas. To największy wróg w takich przypadkach. Jest dużo do zrobienia, a presja nie sprzyja.
Wtedy właśnie poznałam Janka.
W firmie Janka zorganizowałam sprawy księgowe. Wprowadziłam system ewidencji oraz raportowania. Księgowość jest teraz prowadzona na bieżąco, a Janek nie jest zaskakiwany i może kierować swoją uwagę na prowadzenie i rozwój biznesu.
Jednak najważniejsze, że sprawa została pomyślnie zakończona. Sprawozdanie zostało przygotowane i złożone do KRS. Obowiązek został dopełniony.
Od tej pory obowiązki sprawozdawcze nie będą już dla Janka zaskoczeniem. Jest na nie przygotowany.
Janek uporządkował swój biznes. Poprawił zarządzanie, usprawnił procesy przepływu dokumentów. Zdobyte umiejętności przełożył na poprawę zasad współpracy w firmie i wobec klientów.
Świadomość jest kluczem do efektywności, ponieważ księgowość to nie tylko ewidencja faktur i wyliczenie podatków. Księgowość daje przewagę, ponieważ jesteś pewny, że Twój biznes ma solidne fundamenty.
Czy i Ty wykorzystujesz księgowość do poprawy efektywności w swojej firmie?
Porozmawiajmy, jak możemy razem umocnić Twój biznes.
Porozmawiajmy, jak możemy razem umocnić Twój biznes.